Положення про конкурси




Положення про конкурси

Грудень 2018

Інформаційно-методичні матеріали проведення
міського інтелектуального конкурсу
«Модель майбутнього»
на 2018 рік
I.                  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Міський інтелектуальний конкурс «Модель майбутнього» (далі – Конкурс) проводиться  з метою творчого та інтелектуального розвитку дітей.
1.2. Основними завданнями Конкурсу є:
- Популяризація розвитку технічної творчості як складової STEM-освіти.
-Розвиток технічних, конструкторських, технологічних, архітектурних, інтелектуальних здібностей учнівської молоді.
- Розширення мережі творчих об’єднань з технічної творчості.
.
ІІ. УЧАСНИКИ КОНКУРСУ

2.1. У Конкурсі беруть участь вихованці закладів освіти, які виявляють схильність до конструкторської, інженерної, науково-дослідницької роботи, прагнуть розкрити свої творчі здібності.
2.2. Склад команди: 2 учасника (по одному від кожної вікової категорії) та керівник команди,який очолює делегацію і несе відповідальність за життя та здоров’я її членів.
2.3. Усі учасники Конкурсу поділяються на 2 категорії за віком.
Вік учасників Конкурсу на день проведення реєстрації:
І вікова категорія(молодша): до 12років включно;
ІІ вікова категорія(старша): з 13 до 17 років включно.
2.4. Кожен учасник повинен мати:
·        заявку на участь у Конкурсі;
·        свідоцтво про народження або паспорт (копія);
2.5. Учасник певної вікової категорії має право представляти та захищати 1 (одну) власно зроблену роботу.

IIІ. КЕРІВНИЦТВО І ОРГАНІЗАЦІЯ КОНКУРСУ

3.1. Організація та проведення Конкурсу покладається на Міський центр науково-технічної творчості.
3.2. Безпосереднє проведення Конкурсу здійснює головна колегія журі згідно інформаційно-методичних матеріалів проведення.

IV. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

4.1. На Конкурс приймаються тільки індивідуальні роботи. Колективні роботи не приймаються.
4.2. Конкурсна робота повинна відповідати тематиці та бути наслідком самостійної праці чи наукового дослідження.
4.3. Кожен учасник Конкурсу надає фото поетапного виготовлення конкурсної роботи, модель (самостійно виконана дитиною обов’язково!).
4.4. Особливу увагу приділити:
·        екологічним проблемам (двигун автомобіля може працювати на будь-якому паливі, крім дизельного та бензинового);
·        техніці безпеки;
·        застосуванню нових технологій виготовлення деталей моделей;
·        технічному дизайну моделі та естетиці;
·        новим технологіям виготовлення деталей моделі;
·        конструюванню, автоматизації;
·        практична застосовність та технічна майстерність;
·        функціональності, комфорту пасажирів;
·        оригінальності конструкції, використання цікавих форм, матеріалів;
·        суспільна значимість.
4.5. Техніка виконання і матеріали, з яких виконаний експонат – вільні.

V. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ
з/п
Що оцінюється
Максимальна оцінка, балів
Оцінка судді
1.
Креативність задуму, актуальність та важливість теми.
30

2.
Виправдана складність виготовлення моделі
20

3.
Якість оформлення конкурсної роботи, та майстерність виготовлення макету (охайність обробки, склеювання та ін.).
20

4.
Документально-технічні матеріали (фото)
10

5.
Презентація роботи (повнота розкриття змісту і переконливість, виразність виступу). До 3 хвилин
30


ВСЬОГО:
110

6.
Спеціальні ефекти
10


ЗАГАЛЬНА СУМА:
130


VI. ОРГАНІЗАЦІЯ СУДДІВСТВА
6.1. Журі формується і затверджується Міським центром науково-технічної творчості.
 6.2. До складу журі входять: голова, головний секретар, члени журі.


VII. МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРСУ
 Витрати, пов’язані з організацією та проведенням Конкурсу, несе
Міський центр науково-технічної творчості.

VIII. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Першість в особистому заліку визначається за максимальною кількістю балів, набраних учасником відповідної вікової категорії, згідно критеріїв оцінки.
Учасникам - призерам конкурсу рекомендовано взяти участь в обласному інтелектуальному  конкурсі «Модель майбутнього».

IХ. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
9.1. Учасники - призери нагороджуються грамотами відділу освіти.
9.2.Керівники призерів Конкурсу нагороджуються грамотами
відділу освіти.




ЗАЯВКА
на участь в міському інтелектуальному конкурсі
«МОДЕЛЬ МАЙБУТНЬОГО»

від_____________________________________________________________________________________________
(повна назва навчального закладу)

Назва роботи
Виконавець
Вік
Заклад  освіти
Домашня адреса, телефон
Керівник роботи
1






2









Керівник делегації _______________________________________________________________________________________
(ПІБ повністю, телефон)



Директор                                                                                                                   П.І.Б. директора                                                                                     (підпис директора)


 

 Інструктивно-методичні рекомендації

щодо організації та проведення обласних конкурсів юних літераторів, художників, композиторів «Собори наших душ»


І. Загальні положення.

 1.1.  Конкурси    проводяться    департаментом   освіти   і   науки  обласної  державної   адміністрації  (далі – Департамент ) та  комунальним  позашкільним   навчальним     закладом     «Дніпропетровський     обласний     дитячо-юнацький кіноцентр  «Веснянка»  (далі – КПНЗ облДЮК «Веснянка»).

1.2.  Організаційно-методичне      забезпечення    проведення    Конкурсів здійснює  КПНЗ  облДЮК  «Веснянка».
1.3. Метою Конкурсів є піднесення рівня патріотичного  виховання   дітей та  учнівської молоді, формування  у них високих  громадянських   та  духовних     якостей   засобами     літератури,    образотворчого    та   музичного   мистецтв.
1.4. Основними завданнями Конкурсів є:
виявлення,  розвиток   та   підтримка   творчо   обдарованих  дітей  та учнівської молоді  у галузі літератури, музики  та   образотворчого мистецтва, формування національної  творчої  еліти;
удосконалення     художньо-естетичного      виховання,     розвиток     естетичної самосвідомості      та      здатності     до     творчої     самореалізації      дітей     та учнівської   молоді;  
підтримка  творчої   праці  педагогів,  популяризація   педагогічного   досвіду   з питань роботи  з  художньо  обдарованими  дітьми.
1.5.  Конкурс   присвячується 205-й річниці від Дня народження видатного українського поета Т.Г. Шевченка.

ІІ. Організація проведення Конкурсів.

2.1.  Для   організації  та  проведення  І-ІІ етапів  Конкурсів  створюються відповідні організаційні комітети з числа працівників  Департаменту, управлінь освіти  та  науки та відділів освіти,  навчальних  закладів та  науково-методичних    установ,    а    також     представників     громадських     організацій,   товариств,  благодійних  фондів тощо (за згодою).
2.2.  Склад    організаційних    комітетів  та  умови   проведення   І   етапу  Конкурсів  затверджується   рішеннями  відповідних  управлінь  освіти  і  науки та відділів освіти.
2.3.  Склад     організаційного     комітету  ІІ (обласного) етапу  Конкурсів  затверджується  наказом  Департаменту.
          2.4.  Очолює організаційний комітет голова.
                  Голова організаційного комітету:
визначає і розподіляє повноваження членів організаційного комітету;
керує роботою з організації та проведення Конкурсів.
          2.5.  Члени   організаційного   комітету:
здійснюють  організаційну  роботу  щодо  проведення  Конкурсів;
забезпечують  порядок  проведення  відповідних  етапів  Конкурсів.
          2.6.  Секретар організаційного комітету:
оформляє  документи  щодо  проведення  та  підведення  підсумків  Конкурсів;
відповідає   за    розміщення   результатів   Конкурсів   на   сайтах    відповідних    управлінь освіти і науки, відділів освіти та позашкільних  навчальних  закладів,   сприяє  висвітленню  результатів   Конкурсів  у  засобах  масової  інформації;
відповідає  за зберігання  документів та матеріалів щодо проведення Конкурсів.

ІІІ. Строки і порядок проведення Конкурсів.

3.1.  Конкурси   проводяться   щорічно  та  поетапно:
І  етап  – районний, міський   –  у  листопаді-грудні; 
ІІ етап  – обласний  –  у січні-лютому (у  заочній  формі).
3.2. Конкурс юних літераторів проводиться за номінаціями «Поезія», «Проза».
          3.3.  Конкурс     юних    художників        проводиться      за      номінаціями     «Живопис»,  «Нетрадиційний   живопис»,  «Графіка», «Комп’ютерна  графіка».
          3.4.  Конкурс    юних      композиторів       проводиться    за     номінаціями  «Академічна  музика», «Популярна  музика».

ІV. Учасники Конкурсів.
4.1. У Конкурсах    беруть     участь    на     добровільних    засадах     учні  загальноосвітніх  шкіл  усіх  типів та  шкіл-інтернатів, вихованці  позашкільних   навчальних  закладів  віком   від  7 до 18 років (далі – учасники).
4.2. Учасники беруть участь у Конкурсах за трьома віковими категоріями:
перша категорія –  учасники  від 7 до 11 років;
друга  категорія  – учасники  від 11 до 15 років;
третя  категорія  – учасники   від 15 до 18 років.
         4.3.  Участь у ІІ (обласному)  етапі  Конкурсів  беруть  переможці  І етапу     Конкурсів,  які  зареєструвалися   згідно  з  відповідними   вимогами  (п. IV.4.5).
         4.4.  Учасники  мають  право  взяти   участь  у  ІІ  (обласному)   етапі   поза   участю  у  І  етапі  Конкурсів  лише  за  згодою обласного  оргкомітету.
         4.5.  Реєстрація   учасників   ІІ-го  етапу   Конкурсів  (переможців  І  етапу)    здійснюється за наявності конкурсних творів або робіт, творчих паспортів юних   літераторів,  художників,  композиторів  та заявок за  формами, що додаються, що додаються.
 Твори,  роботи   та  документи   надаються   до   відділу освіти на 05.01.2019р
         4.6.  Учасники  Конкурсів  зобов’язані  дотримуватись  цих інструктивно-методичних рекомендацій.

V. Журі Конкурсів
         5.1.  Журі створюються для оцінювання творів і робіт учасників Конкурсів  та  визначення  переможців та активних учасників  у  кожній  номінації.
          5.2.  Журі   Конкурсів   формуються   з   числа   педагогічних   працівників загальноосвітніх,  позашкільних   навчальних  закладів, членів  творчих  спілок, фахівців  відповідного  профілю  тощо  (за згодою).
          5.3.  Склад    журі     І    етапу      Конкурсів      затверджується       наказом    відповідного   управління  освіти і науки  чи  відділу  освіти.
           5.4.  Склад    журі     ІІ     етапу     Конкурсів     затверджується      наказом     Департаменту.
 5.5.  Кількість    членів    журі    кожного    конкурсу   (юних   літераторів, художників, композиторів)  має  становити  не  більше  5  осіб;  до  складу  журі  входять  голова  журі,  члени  та  секретар  журі.
           5.6.  Журі   кожного з  Конкурсів  очолює  голова.
                  Голова журі:
організовує  роботу  членів  журі;
проводить  засідання  журі;
забезпечує  об’єктивність  розгляду, оцінювання  конкурсних  творів  або  робіт,  бере участь у  визначенні переможців та активних  учасників  конкурсу;
затверджує список  переможців   та   активних  учасників  конкурсу;
підписує  протокол  за  підсумками  конкурсу.
5.7.  Члени  журі:
оцінюють    твори   і  роботи,  що представлені  на  конкурс; 
визначають  переможців   та  активних  учасників  конкурсу.
5.8.  Секретар  журі:
оформляє  протокол  за  підсумками  відповідного  конкурсу;
забезпечує  зберігання,  систематизацію  документів  та  матеріалів  конкурсу.
5.9.  Журі   не  розглядає   конкурсні   твори  і  роботи  у  разі   порушення    цих  інструктивно-методичних  рекомендацій.  

 VІ.  Вимоги  до конкурсних творів юних літераторів, критерії оцінювання.
6.1. Літературні твори можуть бути:
довільними за тематикою;
різноманітними за жанром;
написані  українською  мовою,  а  також  мовами  інших   національностей,  які компактно  проживають  в  Україні;  якщо  твори  написані  не  українською і  не  російською мовами, обов’язково  додається  переклад  українською  мовою.
         6.2. Літературні  твори подаються  в одному  примірнику  у  друкованому вигляді та на електронних носіях (формат А-4, шрифт  Times   New  Roman, кегль 14, міжрядковий  інтервал 1,0),  вичитані, сторінки пронумеровані, вказано автора, жанр та рік створення.
6.3.  Кількість та  обсяг літературних творів від одного учасника  конкурсу не обмежуються.
         6.4. Літературні твори не рецензуються  і  не повертаються.
         6.5.  Критерії оцінювання творів юних літераторів:
повнота  розкриття  теми;
оригінальність образно-художнього мислення;
власна  творча неповторність;
композиційна  цілісність;
грамотність викладу  та  культура  оформлення;
дотримання  вимог щодо конкурсних творів.

  VІІ. Вимоги до конкурсних робіт юних художників, критерії оцінювання.

7.1. Образотворчі роботи можуть бути: 
довільними за тематикою;
представлені різними жанрами: портретом, пейзажем, картинами на історичні  та довільні  теми, побутовими картинками тощо;
виконані  у таких  техніках: гуаш, пастель, акварель,  кольорові   олівці, фломастер, комп’ютерна  графіка;
виконані на  папері  або  картоні.
         7.2. Розмір образотворчої роботи має бути  не  більше  50х60 см.      
         7.3. Кожна образотворча робота має бути підписаною розбірливо ьпечатними літерами зі зворотної сторони, де слід вказати : місто(район), повну назву творчого об’єднання, яке підготувало учасника конкурсу, прізвище, ім’я та дату народження автора, назву роботи та рік її виконання,  прізвище, ім’я, по батькові творчого керівника та номер телефону для зв’язку.
         7.4. Образотворчі  роботи  не  слід  оформляти  у  рамки.
         7.5.  При пересиланні образотворчі    роботи   не  складати і не скручувати,
 пакувати  між  листами  твердого картону.
         7.6. Кількість  образотворчих   робіт від одного учасника конкурсу не  обмежується, на  конкурс можуть бути  представлені   як окремі роботи, так і колекції.
         7.7. Копії картин професійних художників журі не розглядатиме.
         7.8. Конкурсні  образотворчі  роботи  повертаються   авторам    після завершення роботи обласної виставки робіт переможців та учасників обласного конкурсу  юних художників «Собори наших душ» на обласному семінарі керівників дитячих об’єднань образотворчого мистецтва.
         7.9.  Критерії оцінювання робіт юних художників:
відповідність обраній темі;
творче  вираження  головної  ідеї;
композиційна  досконалість ;
образне рішення;
колірні співвідношення;
художній рівень та індивідуальність виконання;
технічна якість виконання;
культура оформлення, дотримання вимог щодо конкурсних робіт.

VІІІ. Вимоги до конкурсних творів юних композиторів,
критерії оцінювання.

          8.1.  Конкурсні музичні твори  можуть бути  довільними  за  тематикою та    різними  за жанром.  На конкурс можна представляти вокальні, інструментальні твори  для сольного,  хорового, ансамблевого  чи  оркестрового виконання.
          8.2.  Кількість та  обсяг  музичних творів  від  одного  учасника  конкурсу не обмежуються.
          8.3. Нотний матеріал повинен бути написаний від руки у чорному кольорі (припустима ксерокопія) або набраний вручну у спеціалізованому комп’ютерному нотному редакторі,   сторінки   пронумеровані, вказано авторів музики і слів, жанр та  рік створення. Ноти автоматичного акомпанементу розглядатися не будуть.
          8.4. Твори вокально-хорового жанру  можуть бути написаними  на тексти українських та зарубіжних поетів, юних майстрів пера, на власні тексти.
          8.5. До музичного твору, написаного на якийсь текст, додається цей текст у друкованому вигляді, вказується його автора; якщо текст написаний не українською і не російською мовами, додається  український  переклад.
          8.6.  До  музичних  творів,  в   першу   чергу  до  творів  пісенного   жанру, бажано додавати диск з записом творів. Диск має бути перевірений на відсутність вірусів, пошкоджень  та  зайвих файлів. 
8.7.  Музичні твори не рецензуються  і  не повертаються.
8.8.  Критерії оцінювання творів юних композиторів:
відповідність змісту і форми твору;
виразність мелодійної лінії;
відповідність гармонії;
вміння використовувати виразні можливості голосу та інструменту;
грамотність викладу та культура оформлення;
дотримання вимог щодо конкурсних творів.

ІХ. Визначення, нагородження переможців та
активних учасників Конкурсів.

9.1. Переможці та активні учасники  І-ІІ етапів  Конкурсів   визначаються відповідними журі.  
          9.2. У кожній   віковій   групі   визначається    одне   перше,   два   других,   три   третіх  призових   місця.  Зміни  у  визначенні   кількості  призових   місць  допускаються у рамках  Конкурсів   згідно з  рішеннями  відповідних  журі.
         9.3. Рішення журі  І  етапу  Конкурсів, оформлені відповідними    протоколами, затверджуються  наказами   міських (районних) управлінь освіти і науки та відділів освіти.            
         9.4. Рішення    журі    ІІ    етапу    Конкурсів,    оформлені    відповідними    протоколами, затверджуються  наказом  Департаменту.
         9.5. Нагородження  переможців І етапу  Конкурсів проводиться  згідно  з наказами   міських (районних) управлінь освіти і науки та відділів освіти.                 
         9.5. Нагородження  переможців ІІ етапу  Конкурсів проводиться згідно з наказом Департаменту.
         9.6. Переможці    (І-ІІІ  місця)  ІІ   етапу      Конкурсів    нагороджуються грамотами  Департаменту  та   цінними  подарунками.   
         9.7. Педагоги,     які  підготували переможців   ІІ  етапу  Конкурсів,     нагороджуються грамотами  Департаменту.  
         9.8. Активні учасники  ІІ етапу Конкурсів та педагоги, які їх підготували, нагороджуються  подяками Департаменту. 
         9.9. Нагородження переможців ІІ (обласного) етапу  Конкурсів  здійснюється  на  обласному  літературно-мистецькому святі «Собори наших   душ» (на обласних заходах, присвячених урочистому нагородженню переможців  Конкурсів), час і порядок проведення якого (яких) визначаються   щорічно  наказом  Департаменту.
         9.10. Нагородження активних учасників ІІ (обласного) етапу Конкурсів,  педагогів, які підготували  переможців та  активних учасників, здійснюється  на  відповідних міських  (районних) заходах, час  і  порядок  проведення   яких   визначаються   наказами   міських  (районних)   управлінь   освіти   і   науки та відділів освіти.                  
         9.10. Переможці ІІ етапу  Конкурсів  для  отримання   цінних   подарунків  зобов’язані    надати   у   бухгалтерію   КПНЗ  облДЮК  «Веснянка»  ксерокопії  паспорту  чи  свідоцтва про народження та ідентифікаційного  коду.
         9.11. За  підсумками  ІІ  (обласного)  етапу  Конкурсів  щорічно  видається
збірник    творів     і     робіт    юних    літераторів,    художників,    композиторів «Собори   наших  душ».   
9.12. За підсумками  обласного   конкурсу   юних   художників  «Собори наших душ» щорічно організується  обласна виставка образотворчих робіт.

                         Х. Фінансування Конкурсів.

10.1. Фінансування підготовки та проведення І етапу Конкурсів  здійснюється за рахунок  коштів  місцевих  бюджетів, передбачених на ці цілі. 
10.2. Витрати,  пов’язані  з організацією та проведенням  ІІ (обласного)   етапу Конкурсів,  нагородженням  переможців,  активних  учасників  Конкурсів  та  педагогів,  які їх підготували,  здійснюються   за   рахунок коштів  обласного      бюджету, виділених для КПНЗ  облДЮК  «Веснянка» і передбачених на ці цілі.
           10.3.  Кошториси  витрат на організацію та проведення І етапу  Конкурсів  затверджуються   наказами   міських  (районних)  управлінь  освіти  та  науки   та відділів освіти. 
10.4.  Кошторис витрат  на організацію та  проведення  ІІ етапу Конкурсів  затверджується  наказом Департаменту.






Головний спеціаліст сектору
позашкільної освіти та виховної роботи    
КПНЗ «Веснянка»                                       В.О.ГОРБАНЬ

Додаток 1


                                                      ЗАЯВКА
на участь юних художників  (літераторів, композиторів) ________________________________(зклад)
у І (міському) етапі обласного конкурсу юних художників “Собори наших душ”
(2018-2019 навч. рік.)


№№
з/п


Прізвище, імя
Дата народ-ження
Назва
навчального закладу

Номінація,
вікова група



Назви робіт







1
2
3
4
5
6















МП      Керівник закладу



























Додаток 2

ТВОРЧИЙ ПАСПОРТ
юного художника
Обласний конкурс юних художників
“Собори наших душ”
(2018-2019 навчальний рік)
_________________________________________________________________
назва міста
1.     Прізвище, ім'я, по батькові_____________________________________________________
__________________________________________________________________________________
2. Дата народження (число, місяць, рік)___________________________________
3. Домашня адреса (з зазначенням поштового індексу)______________________
______________________________________________________________________
4. Домашній, мобільний (особистий) телефони______________________________
______________________________________________________________________
5. Школа (адреса, телефон), клас__________________________________________
______________________________________________________________________
6. Вік, з якого почав (ла) займатися образотворчим мистецтвом______________
7. Назва навчального закладу (адреса, телефон) і творчого об’єднання (гуртка, студії, класу тощо), де займається образотворчим мистецтвом. Якщо займається самостійно, вказати._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи, посада, домашній і мобільний телефони педагога з образотворчого мистецтва _______________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Наявність видань, в яких надруковані власні образотворчі роботи (назва, рік)_________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
10.Членство в обласній Спілці творчо обдарованих дітей – рік вступу_________

11. Участь у конкурсах, виставках (повна назва, рік, місце проведення, результат):_________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Перелік творчих робіт, які подані на конкурс “Собори наших душ”, з зазначенням жанру і року створення:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Наявність творчої династії________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
14. Назва навчального закладу, який рекомендує до участі у конкурсі (повна назва),телефон___________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
15. Додаткова інформація (за бажанням)_______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата                                                                               Підпис (ПІБ)
керівника навчального
закладу, який рекомендує
до участі у конкурсі.




ТВОРЧИЙ ПАСПОРТ
юного літератора
Обласний конкурс юних літераторів

“Собори наших душ”

(2018-2019 навчальний рік)


___________________________________________________________________
назва міста
1. Прізвище, ім'я, по батькові ________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
2. Дата народження (число, місяць, рік) _________________________________
3. Домашня адреса (з зазначенням поштового індексу)_____________________
__________________________________________________________________________________
4. Домашній, мобільний (особистий) телефони____________________________
____________________________________________________________________
5. Школа (адреса, телефон), клас________________________________________
__________________________________________________________________________________
6. Вік, з якого почав(ла) займатися літературною творчістю_________________
7. Назва навчального закладу (адреса, телефон) і творчого об’єднання (гуртка, студії, класу тощо), де займається літературною творчістю. Якщо займається самостійно, вказати. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи, посада, домашній і мобільний телефони педагога з літературної творчості ______________________________ ____________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Участь у літературних конкурсах (повна назва, рік, місце проведення, результат):___________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Членство в обласній Спілці творчо обдарованих дітей – рік вступу_________
11. Наявність видань, в яких друкувався(лась), авторських збірників (назва, рік)_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Перелік літературних творів, які подані на конкурс “Собори наших душ”,
з зазначенням жанру і року створення: ____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Наявність творчої династії__________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Назва навчального закладу, який рекомендує до участі у конкурсі (повна назва),телефон____________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
15. Додаткова інформація (за бажанням)__________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата                                                                               Підпис (ПІБ)
керівника навчального
закладу, який рекомендує

до участі у конкурсі.



         


Листопад 2018

Міський етап  Всеукраїнського конкурсу з новорічної флористики «Новорічна композиція» (далі – Конкурс).

До уваги заступників директорів з навчально-виховної роботи:
До 06.12.2018 р. надати до відділу освіти (І поверх) роботи для участі у міському етапі Всеукраїнського конкурсу з новорічної флористики «Новорічна композиція» (далі – Конкурс).
З  положенням Конкурсу можна ознайомитися на сайті Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді http://nenc.gov.ua).
Конкурс проводиться за номінаціями:
·        Стилізована ялинка;
·        Новорічний букет;
·        Новорічна композиція;
·        Новорічний вінок;
·        Сюжетна композиція;
·        Новорічна картина чи колаж;
·        Новорічний подарунок.
Звертаємо увагу на необхідність чіткого дотримання наступних вимог:
1. Роботи, подані на конкурс, повинні мати заявку, супроводжуватися етикеткою. Форма заявки та етикетки додається (додатки 1, 2)
2. Розмір робіт не має перевищувати 50х50х30 см. Максимальний формат робіт в номінації «Новорічна картина чи коллаж» – А-3.
Заявку та фото наданих робіт необхідно надіслати на електронну пошту encmarg@gmail.com.до 06.12.2018 року
Роботи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, розглядатися не будуть.

Робота журі міського конкурсу  -  06.12.2018р. о 15.00. Склад журі:

Голова журі: Гуськова О.М., завідувач КУ «МММК»

Члени журі: Четверикова О.М., директор ЕНЦ;
                     Малишко Є.Г., методист КУ «МММК»;
                     Зимненко П.Ф., методист КУ «МММК»;
                     Панченко С.В., культорганізатор, керівник гуртка ЕНЦ.





Додаток 1

Зразок етикетки

Назва роботи: Зимова казка
Номінація: Новорічний букет
Виконавець: Іванов Іван
Вік : 10 років
Школа, клас: учень 4класу Комунального закладу освіти «Марганецька гуманітарна гімназія ім. Т.Шевченка Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Керівник: Петров Петро  Петрович
 (099)999-99-99

Додаток 2
Зразок заяви

Заява
на участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу з
новорічної флористики “Новорічна композиція”


№ з/п
Назва роботи
номінація
Виконавець, вік
Школа, клас
Позашкільний навчальний заклад
Район, місто
1
«Зимова казка»
Новорічний букет
Іванов Іван ,
10 років

Учень 4класу Марганецька гуманітарна гімназія ім. Т.Шевченка Марганецької міської ради Дніпропетровської області

Комунальний заклад «Міський центр-комплекс позашкільної роботи»

м.Марганець
2
«Диво-ялинка»
Стилізована ялинка
Кучер Аліна,
13 років
Учениця 7класу Марганецька гуманітарна гімназія ім. Т.Шевченка Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Міський еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді виконавчого комітету Марганецької міської ради 
м.Марганець

Завідувач КУ «МММК»                                                             Гуськова О.М.
Координатор: Методист КУ «МММК» Зимненко П.Ф. т. 0505795670



Інформаційно - методичні рекомендації
щодо  проведення обласного етапу Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості
"НАШ ПОШУК І ТВОРЧІСТЬ - ТОБІ, УКРАЇНО!"

1.      Загальні положення
1.1. Обласний етап виставки-конкурсу науково-технічної творчості "Наш пошук і творчість – тобі, Україно!" (далі виставка-конкурс)  проводиться в рамках Всеукраїнської виставки-конкурсу  науково-технічної творчості "Наш пошук і творчість тобі, Україно!" .
1.2. Мета виставки-конкурсу:
-          пропаганда та популяризація  досягнень творчих об'єднань з науково-технічної, пошуково-конструкторської, дослідницької діяльності, а також раціоналізації та винахідництва;
-          підтримка та розвиток  науково-технічної творчості учнівської молоді;
-          залучення учнівської молоді до занять в творчих об'єднаннях науково-технічної творчості;
-          підбиття підсумків роботи творчих об'єднань науково-технічного спрямування.
1.3. Виставка-конкурс проводиться на базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості» (вул. Сумська, 37).
2.      Учасники виставки-конкурсу
До участі у виставці-конкурсі запрошуються  учні загальноосвітніх навчальних закладів,  вихованці позашкільних навчальних закладів, клубів та гуртків, які функціонують при підприємствах, за місцем проживання.
3. Порядок і терміни проведення виставки-конкурсу
            3.1. Виставка-конкурс проводиться  з 12 травня по 15 травня 2015 року.
3.2. Виставці-конкурсу передують районні (міські) виставки-конкурси.
3.3. На виставку-конкурс надаються роботи, що посіли призові місця на районних (міських) виставках.
3.4. Виставка-конкурс передбачає: особисту першість в кожному з розділів; першість на кращу оригінальну композицію, об'єднану загальною темою; першість серед районів (міст) (колективна першість).
3.5. Для участі у виставці-конкурсі  до оргкомітету надаються документи, передбачені розділом 6 даних Методичних рекомендацій.
                                          4. Розділи виставки-конкурсу
Розділ 1. Технічні науки
Підрозділи:
-          радіоелектроніка - радіотехнічні  та  радіоелектронні прилади оригінальної конструкції, засоби  зв’язку, обладнання автоматики, електронні вимірювальні прилади та ін.;
-          електротехніка - прилади, пристрої та обладнання електротехнічного
-          призначення, вдосконалені блоки живлення, регулятори напруги та струму, освітлювальна техніка та ін.;
-          промислова техніка - верстати, технологічний інструмент; моделі та макети промислового обладнання; прилади  та обладнання, які покращують технологічні процеси;
-          транспортні засоби - прилади, пристрої та обладнання, які покращують роботу вузлів транспортних засобів і роблять його екологічно чистим;
-          сільськогосподарська техніка - пристрої для сільськогосподарських машин; діючі зразки та моделі малогабаритної техніки та пристрої для роботи на присадибних ділянках, у садівництві та ін.; прилади та обладнання, які покращують умови праці та технологічні процеси у тваринництві і птахівництві та ін.
Розділ 2. Природничі науки.
Підрозділи:
- сільське господарство, екологія, енергозбереження, медицина, біологія - прилади, що сприяють очищенню та охороні навколишнього середовища та енергозбереженню; технології переробки відходів промисловості; використання нетрадиційних джерел енергії; прилади, що застосовуються у медицині, процеси біологічного виробництва та ін.; технології, які сприяють розвитку сільськогосподарського виробництва.
Розділ 3 Технічні навчальні посібники.
Діючі електрифіковані стенди, панно, які пояснюють фізичні процеси та сприяють кращому засвоєнню учбового матеріалу; модернізоване лабораторне обладнання; пристрої, що раціоналізують трудові процеси у шкільних майстернях, навчальних лабораторіях та технічних гуртках.
Розділ 4. Ігри та іграшки з елементами техніки.
Зразки саморобних ігор та іграшок, які відрізняються від існуючих оригінальністю задуму, новизною конструкції та художньому вирішенню задачі.    
Розділ 5. Технічні моделі.
Підрозділи:
- космічна техніка - макети та моделі космічних кораблів, ракетоносіїв, систем спостереження, стартових установок, космодромів; самохідні керовані моделі; зразки військової ракетної техніки;
 - техніка майбутнього - фантастичні ідеї, проекти, розробки, моделі – прообрази техніки майбутнього;
-  історичні моделі - саморобні моделі та макети, техніки історичної серії 
Розділ 6. Спортивно-технічне моделювання.
Підрозділи:
- моделі суден, авіаційні моделі, автомобільні моделі, моделі ракет, стендові моделі - спортивно-технічні моделі всіх класів та категорій.
Розділ 7. Архітектура та будівництво.
Макети  та проекти всіх видів споруд, будівель, будівельних комплексів, фрагментів вулиць та міської забудови, залізничних вокзалів та ін. з елементами ландшафту або без них.
5. Вимоги до експонатів та розробок.
1. Експонати повинні мати основи (до 1 кв.м), малу вагу (не більше  100 кг) і відповідати технічним, естетичним і експозиційним вимогам.
2. Експонати, подані в розділах - транспортні засоби, засоби малої механізації, повинні мати габаритні розміри не більше: довжина - 3 м, ширина - 1,4 м, висота - 1,3 м, вага - 300 кг (згідно з існуючими технічними вимо­гами, які пред'являються до саморобної техніки).
3. Експонати повинні відповідати правилам, вимогам і нормам техніки безпеки.
4. Прилади та пристрої, які працюють від  автономних  джерел живлення, повинні бути забезпечені ними і мати з'єднувальні елементи, а також напис, що застерігає від вмикання їх в мережу 220 В.
5. Експонати, які працюють від мережі 220 В, повинні мати вмикачі із зазначенням положення "Ввімкнено" та клему для заземлення.
6. На всіх електрифікованих експонатах необхідно встановити  запобіжники відповідних номіналів.
7. Експонати, які працюють на паливно-мастильних  матеріалах, хімічних реактивах і стисненому газі, транспортуються в окремій тарі з відповідними попереджувальними написами і дотриманням правил техніки безпеки при їх перевезенні.
На роботи подаються такі документи:
-                копія підсумкового наказу за результатами районної виставки конкурсу;
-          заявка на участь у конкурсі в друкованому та електронному вигляді без скорочень та абревіатур (додаток № 1);
-                паспорт експонату (додаток № 2);
-                фотокартка експонату розміром 9х12 см чи 10х15см в друкованому та електронному вигляді;
-                етикетка на експонат (додаток № 3);
-                проставлене маркування  відповідно додатку (додаток № 4);
-                технічний опис експонату, який складається з викладення принципу його роботи, призначення розробки, її відмінність від аналогу, а також  конкретне застосу­вання цієї розробки у відповідній галузі народного господарства. До опису додаються блок-схеми, принципові, електричні й кінематичні схеми, короткий опис роботи даних схем, інструкції по експонуванню (підготовка експонату до роботи, порядок вмикання та детальний опис роботи з експонатом, в разі потреби – опис методики проведення вимірів, дослідів і т.ін., характерні несправності та засоби їх усунення).

Роботи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, журі не розглядає.
Роботи оцінюються згідно з критеріями конкурсних оцінок (додаток № 4).
6. Керівництво та матеріальне забезпечення виставки-конкурсу
                Загальне  керівництво обласною виставкою-конкурсом здійснюється         КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
               Витрати на завезення експонатів та відрядження працівників здійснюються за рахунок організації, що відряджає.
          7. Визначення та нагородження переможців
            Усі конкурсні роботи оцінює журі обласної виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді.
            При однаковій кількості балів, набраних у конкурсі, перевага надається автору, молодшому за віком.
            Юні техніки - автори робіт, які  зайняли  у  виставці-конкурсі  призові місця, нагороджуються дипломами Палацу відповідних ступенів.

 

(додаток № 1)

З А Я В К А

на участь в обласній виставці-конкурсі технічної творчості
учнівської молоді "Наш пошук і творчість - тобі, Україно!"
№ п/п
Назва розробки
Розділ
Прізвище, ім'я автора
Навчальний заклад, клас
Гурток, заклад
ПІБ керівника
Маркування

















Директор  навчального закладу                     __________________
                                                                                                               підпис                                
М.П.
Примітка: заявку подавати в друкованому та електронному вигляді
                                                              
(додаток № 2)
                                                                                                                        

                                                        П А С П О Р Т

експонату (розробки)
Назва експонату (розробки) _______________________________________ Розділ ___________________________________________________________ Прізвище, ім'я автора (авторів) ______________________________________, Навчальний  заклад,   клас __________________________________________________________________
Прізвище, ім'я та по батькові керівника гуртка ________________________ __________________________________________________________________ Назва           гуртка  ________________________________________________________
Назва навчального закладу, де працює гурток, поштова адреса_____________________________________________________________  

 

Директор  навчального закладу                     __________________

                                                                                                               підпис М.П.

                                                                                                                        (додаток № 3)

Розмір етикетки 15 х 12; напис: шрифт – 20


“Наш пошук і творчість – тобі, Україно!”


Назва роботи:

Автор:                    
 
Керівник:               

Гурток, заклад:      

К Р И Т Е Р І Ї

конкурсних оцінок експонатів
Розділ 1. Технічні науки.
 Розділ 2. Природничі науки.                                  
 Розділ3. Технічні навчальні посібники.
- дидактична доцільність застосування експонату                     20
- оригінальність ідеї (конструкції)                                                20
- трудомісткість виготовлення експонату            та складність 20                      
- дієздатність експонату                                                                 20
- виконання вимог правил техніки безпеки                                10
- якість технічної документації                                                     10
Розділ 4. Ігри та іграшки з елементами техніки.
- оригінальність ідеї (конструкції)                                                50
- трудомісткість виготовлення та дієздатність експонату          50                                                       Розділ 5. Технічні моделі.
- оригінальність ідеї (конструкції)                                                40
- трудомісткість виготовлення                                                      40
- відповідність вимогам ергономіки та дизайну                         10
- якість технічної документації                                                     10
Розділ 6. Спортивно-технічне моделювання.
- відповідність моделей класам та категоріям                             50
- якість виготовлення                                                                                 50
Розділ 7. Архітектура та будівництво.
- оригінальність ідеї (конструкції)                                                40
- трудомісткість виготовлення                                                      40
- відповідність вимогам ергономіки та дизайну                         20
(додаток № 4)

Маркування експонатів, що подаються на конкурс

Маркування здійснюється таким чином: перші дві цифри – номер району або міста, наступні дві цифри – номер в заявці, останні дві цифри – рік надходження. Приклад маркування: 09.03.15. Це означає, що робота подана з Дворічанського району, її порядковий номер в заявці 3 і робота подана в 2012 році.


Кожному  району (місту) відповідає свій номер згідно з таблицею.

Район (місто)
Маркування
м. Чугуїв
33







Жовтень 2018 року
ПОЛОЖЕННЯ  про Всеукраїнську краєзнавчу експедицію учнівської молоді "Моя Батьківщина - Україна"
І. Загальні положення
1.2. Експедиція "Моя Батьківщина - Україна" проводиться з метою вдосконалення змісту, форм та засобів виховної роботи на кращих традиціях українського народу, формування гармонійно розвиненої особистості шляхом залучення дітей та молоді до активної діяльності з вивчення історичної та культурної спадщини, природного різноманіття рідного краю, ознайомлення з об’єктами заповідного фонду України.
1.3. Основними завданнями експедиції "Моя Батьківщина - Україна" є:
- виховання в учнівської молоді патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, духовних і культурних цінностей українського народу;
- формування в учнівської молоді активної громадянської позиції щодо збереження об’єктів матеріальної культури та природи;
- залучення учнівської молоді до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та природного довкілля, географічних, етнографічних, історичних об’єктів, а також до науково - дослідницької роботи;
- створення умов для оволодіння учнями практичними навичками пошукової роботи, розширення напрямів краєзнавчих досліджень;
- задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів та здібностей;
- просвітницька діяльність.
- 1.4. За результатами проведення експедиції "Моя Батьківщина - Україна" щороку проводиться конкурс краєзнавчо-дослідницьких робіт:
- I тур - у районах, містах (крім професійно-технічних закладів) - жовтень - листопад поточного року;
- II (регіональний) тур - в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - листопад - грудень поточного року;
- III (Всеукраїнський) тур - лютий місяць наступного року.
ІІІ. Учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна"
До участі в експедиції "Моя Батьківщина - Україна" запрошуються вихованці, слухачі, учні позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, а також дитячі громадські об’єднання та організації, клуби за місцем проживання та окремі їх вихованці відповідного віку (далі - учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна").
Експедиція "Моя Батьківщина - Україна" є відкритою для участі в ній дітей та молоді з інших країн.
ІV. Умови участі в експедиції "Моя Батьківщина -Україна"
4.1. Учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна" проводять краєзнавчу, пошукову, науково-дослідницьку роботу, збирають емпіричні дані, фактичний матеріал, статистичну інформацію під час походів, експедицій, роботи в бібліотеках та архівах, а також під час тематичних змін у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Експедиція "Моя Батьківщина - Україна" проводиться за напрямами, зміст яких визначено пунктом 4.3 цього розділу.
4.2. Напрямами експедиції "Моя Батьківщина - Україна" є:
- "Духовна спадщина мого народу";
- "Козацькому роду нема переводу";
- "Із батьківської криниці";
- "З попелу забуття";
- "Геологічними стежками України";
- "Географія рідного краю".
4.3. Зміст напрямів експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
4.3.1. "Духовна спадщина мого роду".
За цим напрямом учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
- досліджують особливості розвитку літератури, образотворчого мистецтва, музики, архітектури, кіномистецтва, культурні традиції, пов’язані з піснями, танцями, усною народною поетичною творчістю, театралізованими дійствами тощо;
- вивчають історію розвитку культури й мистецтва регіону;
- здійснюють дослідження духовних джерел українського народу (історія релігії, різноманіття вірувань в Україні, роль релігійних конфесій у державотворчих процесах нашого народу);
- вивчають взаємовідносини людини та суспільства, людини та церкви, роль і місце відбудованих, відроджених соборів і монастирів, новозбудованих церков, каплиць у відродженні вікових моральних цінностей українців;
- вивчають історико-культурні джерела шляхом дослідження археологічних памяток;
- проводять зустрічі з діячами культури та мистецтва, конференції, фестивалі, виставки, конкурси, свята, на яких учасники експедиції представляють громаді напрацьоване.
- Пошуково-дослідницька робота спрямовується на збір матеріалів про видатних діячів культури та мистецтва регіону (їх творчий шлях, головні здобутки, вплив на розвиток культури регіону та України), а також дослідження долі земляків, які трудовими та ратними подвигами, науковими здобутками прославили рідний край і Україну.
4.3.2. "Козацькому роду нема переводу".
За цим напрямом учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
- здійснюють дослідження періоду козацької доби (перші козацькі поселення та укріплення, пам’ятні дати в історії козаччини, боротьба з іноземними поневолювачами, утворення козацької республіки, видатні особи цього періоду);
- вивчають: побут і традиції козацтва (козаки в повсякденному житті та в походах, їх зброя і військові спорядження, укріплення); відображення козацької доби в народній творчості (пісні, думи, легенди, приказки та прислів’я); історію бойового гопака;
- проводять зустрічі з представниками козацьких організацій;
- беруть участь у спільних просвітницьких заходах, походах козацькими шляхами.
- 4.3.3. "Із батьківської криниці".
- За цим напрямом учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
- вивчають родинні традиції і свята, обряди, побутову культуру, народні ремесла, народну творчість, народну медицину, педагогіку, народні ігри та забави;
- проводять дослідження щодо виникнення давніх музичних інструментів, історії зеленого будівництва, садово-паркового мистецтва та природокористування.
- Робота може бути спрямована на вивчення діалектів рідного краю, створення етнографічних словників, запис легенд, дум тощо, вивчення місцевої літературної спадщини та сучасності, пропагування народної творчості (зокрема фольклорних свят і свят народних обрядів свого краю), створення дитячих, юнацьких і сімейних фольклорних колективів.
4.3.4. "З попелу забуття".
За цим напрямом учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
- здійснюють дослідження сторінок історії України періоду Великої Вітчизняної війни 1941 - 1945 років, інших знакових подій, пов’язаних з прагненням народу України до волі та незалежності, подій і розповідей очевидців про українців - учасників військових конфліктів ХХ - початку ХХІ століття (зокрема війни в Афганістані);
- проводять зустрічі із свідками цих подій, записують їх спогади;
- відтворюють маловідомі та невідомі факти історії, місця боїв, імена їх учасників, місцезнаходження поховань людей, які загинули за рідну землю;
- вивчають документальні свідчення, впорядковують садиби ветеранів війни та праці, учасників визвольного руху, репресованих, вдів, доглядають могили патріотів України.
- Учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна" можуть досліджувати історико-публіцистичну та художньо-літературну спадщину зазначеної тематики, брати участь у створенні книг пам’яті свого села, міста, району.
4.3.5. "Геологічними стежками України".
За цим напрямом учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
- здійснюють дослідження певної місцевості за темами: природні геологічні пам’ятки регіону; родовища корисних копалин, кар’єрів будівельних матеріалів; нафтові та газові родовища; гірські породи, що використовуються в будівництві та оздобленні пам’ятників; небезпечні геологічні процеси в умовах техногенезу; водні ресурси та їх використання в області, районі, населеному пункті; сучасні геоморфологічні процеси на території області, району, населеного пункту. Допускається й інша тематика для дослідження, обрана самостійно;
- збирають колекції мінералів, гірських порід, палеонтологічних решток.
- У пошуковій і науково-дослідницькій роботі відображається зв'язок геології з природничими та історичними науками (зокрема геології з географією - ландшафтознавством, кліматологією, гідрологією, гляціологією, океанографією у пізнанні різних геологічних процесів, які відбуваються на поверхні Землі), використання новітніх досягнень і методів фундаментальних наук (математика, фізика, хімія, біологія).
4.3.6. "Географія рідного краю".
За цим напрямом учасники експедиції "Моя Батьківщина - Україна":
- вивчають природу рідного краю;
- виявляють, обліковують пам’ятки природи;
- досліджують природні ресурси, унікальні ландшафти певного регіону України;
- досліджують природне середовище з урахуванням антропогенних змін, окреслюючи проблеми раціонального природокористування і охорони природи;
- описують територіальні особливості розміщення промислового виробництва, сільського господарства, населення, транспорту тощо.
V. Вимоги до оформлення краєзнавчо-дослідницьких робіт
5.1. Мова виконання краєзнавчо-дослідницьких і науково-дослідницьких робіт визначається Конституцією України, Законом України "Про засади державної мовної політики".
5.2. Краєзнавчо-дослідницькі роботи подаються в друкованому вигляді та на електронних носіях інформації (документ Miсrosoft Word, шрифт TimesNewRoman - 14 pt, інтервал - 1,5 у форматі RTF) обсягом до 20 друкованих сторінок. У додатку до роботи (обсягом до 10 сторінок) можуть бути подані фотографії, малюнки, фотокопії, схеми, картографічний матеріал, вироби тощо розміром не менше ніж 10 х 15 см, а також відеоматеріали.
    На титульній сторінці зазначаються назва адміністративно-територіальної одиниці, повне найменування навчального закладу та його підпорядкованість, тема краєзнавчо-дослідницької роботи та рік виконання.
     На другій сторінці зазначаються прізвище, ім’я, по батькові автора краєзнавчо-дослідницької роботи або назва колективу (пошукової групи, гуртка, творчого об’єднання); прізвища, імена, по батькові керівника або керівників пошукової групи, наукових консультантів (у разі їх наявності), місця їх роботи та номери телефонів; списки учасників із зазначенням місця їх навчання.
5.3. На конкурс краєзнавчо-дослідницьких робіт можуть бути подані роботи, виконані колективно (пошукова група, гурток, творче об’єднання) або індивідуально.
6.6. Для участі у III (Всеукраїнському) турі конкурсу краєзнавчо-дослідницькі роботи переможців II (регіонального) туру конкурсу (по одній роботі з кожного напряму) подаються щороку до 25 грудня в Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді за адресою: 01135, м. Київ, а/с 190.
6.7. Разом з конкурсними роботами також подаються:
- заявка на участь краєзнавчо-дослідницьких робіт переможців ІІ (регіонального) туру у III (Всеукраїнському) турі конкурсу;
- копія наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій про підсумки проведення II туру конкурсу;
- інформація (у довільній формі до 3-х сторінок) про хід експедиції "Моя Батьківщина - Україна", проведення районних та регіональних краєзнавчих конференцій, інших масових заходів у її рамках з цікавими прикладами роботи навчальних закладів.
6.8. За підсумками I, II та III турів конкурсу краєзнавчо-дослідницьких робіт автори та авторські колективи краєзнавчо-дослідницьких робіт - переможців нагороджуються дипломами, грамотами, призами організаторів експедиції "Моя Батьківщина - Україна". Переможці III (Всеукраїнського) туру конкурсу можуть бути запрошені до участі в тематичних змінах Центрального табору туристського активу учнів Українського державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (Закарпатська область).

  

Конкурс малюнків " Чорнобильська палітра"
Чорнобильська палітра




Обласний конкурс до 100-річчя від дня народження Олеся Гончара
І. Загальні правила
1.1. Умови визначають порядок організації та проведення обласного конкурсу до 100-річчя від дня народження Олеся Гончара (далі – Конкурсу).
1.2. Конкурс проводиться з метою популяризації творчості Олеся Гончара, збереження історичної пам’яті, формування у молоді високої громадянської свідомості, поваги до України, її народу та культури, сприяння національно-патріотичному розвиткові особистості, залучення школярів до пошуково-дослідницької роботи.
1.3. Основними завданнями Конкурсу є:
- виявлення та підтримка обдарованої учнівської молоді;
- стимулювання творчого мислення та самовдосконалення молоді;
- вшанування пам’яті відомого земляка;
- формування активної громадянської позиції учнів і почуття патріотизму.
1.4. Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для учнів, які мають досвід науково-дослідницької діяльності.
1.5. Організаційно-методичне забезпечення проведення Конкурсу здійснює комунальний позашкільний навчальний заклад «Мала академія наук учнівської молоді» Дніпропетровської обласної ради» (далі – КПНЗ «МАНУМ» ДОР»).
1.6. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
ІІ. Порядок і строки проведення Конкурсу
2.1. Конкурс проводиться протягом жовтня – грудня 2018 року.
2.2. Конкурс проводиться за наступними номінаціями:
а) Олесь Гончар в українському інтелектуальному співтоваристві в контексті ХХ століття.
б) Видатні випускники Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара.
в) Нарис, присвячений постаті Олеся Гончара.
2.3. Для участі у Конкурсі необхідно до 17 грудня 2018 року надіслати на поштову адресу Дніпропетровського відділення Малої академії наук України: КПНЗ «МАНУМ» ДОР», пр. Гагаріна, 26, свічка Г, м. Дніпро, 49005 та електронну скриньку dnepr.obl.man@gmail.com заявку та роботу на паперових і електронних носіях.
ІІІ. Організаційний комітет Конкурсу
3.1. Для організації та проведення Конкурсу створюється організаційний комітет, до складу якого входять педагогічні працівники позашкільних навчальних закладів, працівники органів управління освіти та науково-методичних установ, працівники КПНЗ «МАНУМ» ДОР», представники громадських організацій, товариств, благодійних фондів тощо (за згодою).
3.2. Персональний склад організаційного комітету Конкурсу затверджується наказом департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
3.3. Очолює організаційний комітет Конкурсу голова.
Голова організаційного комітету:
- визначає та розподіляє повноваження членів організаційного комітету;
- керує роботою з організації та проведення Конкурсу.
3.4. Члени організаційного комітету:
- здійснюють організаційну роботу щодо проведення Конкурсу;
- забезпечують порядок проведення Конкурсу.
4.3. До складу журі Конкурсу входять: голова журі, члени та секретар журі.
До складу журі входять педагогічні та науково-педагогічні працівники навчальних закладів, наукових установ та організацій (за згодою).
V. Учасники Конкурсу
5.1. У Конкурсі беруть участь учні 7-11 класів закладів загальної середньої освіти, учні (студенти відповідного віку) професійно-технічних, позашкільних і закладів фахової передвищої освіти (далі – учасники).
5.2. Кожний учасник має право представити на Конкурс лише одну творчу або дослідницьку роботу.
5.3. До участі в Конкурсі допускаються роботи учасників, виконані індивідуально.
VІ. Вимоги до оформлення робіт, критерії їх оцінювання
6.1. Загальні вимоги до оформлення робіт
    Матеріали надсилаються у друкованому вигляді та на електронних носіях (документ Microsoft Word, формат А4, шрифт Times New Roman, кегль – 14, міжрядковий інтервал – 1,5).
Обсяг робіт: дослідницька робота – до 10 сторінок, нарис – до 3 сторінок. Ілюстрації до робіт (фотографії, малюнки) та додатки (ксерокопії документів, схеми) подаються окремо до 10 сторінок.
    На титульній сторінці послідовно вказуються: орган управління освітою, навчальний заклад, назва конкурсу, напрям, назва роботи, рік виконання. На другій сторінці зазначаються дані про автора:
- прізвище, ім’я, по батькові (повністю);
- клас, гурток;
- заклад загальної середньої освіти, позашкільний навчальний заклад;
- місто (село);
- прізвище, ім’я, по батькові (повністю) наукового керівника, контактний телефон учителя.
6.2. Критерії оцінювання дослідницьких робіт
6.2.1. Дослідницька робота – це самостійно виконане наукове дослідження з тієї чи іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результати та власні висновки дослідження.
6.2.2. Структура роботи:
- анотація;
- вступ (актуальність, мета, завдання – обґрунтування задуму);
- основна частина (практична – реалізація поставлених завдань);
- висновки (перелік підсумкових фактів, рішень, самостійність і творчість дослідження);
- список використаних джерел та літератури;
- додатки.
6.2.3. Вимоги до змісту:
1) Відповідність темі.
2) Власне дослідження.
3) Зміст (фактичність, логічність викладу матеріалу).
4) Новизна.
5) Грамотність.
6) Відповідність стилю.
6.3. Критерії оцінювання нарисів
6.3.1. Нарис – це центральний жанр публіцистики, що передбачає оперативний відгук на суспільно важливу подію, розкриття образу цікавої особи, створення портрету колективу, розповідь про побут, звичаї й людей певного регіону своєї й чужої країни.
6.3.2. Вимоги до змісту:
1) Відповідність темі.
2) Авторське написання.
3) Зміст (фактичність, логічність викладу матеріалу).
4) Художня майстерність.
5) Грамотність.
6) Відповідність стилю.
VІІ. Визначення та нагородження переможців Конкурсу
7.1. Журі Конкурсу розглядає подані учасниками творчі й дослідницькі роботи та визначає в кожній номінації переможців.
7.2. Кількість призових місць (перших, других, третіх) за результатами Конкурсу становить не більше 50 відсотків від загальної кількості учасників у кожній номінації окремо з орієнтовним розподілом їх у співвідношенні 1:2:3.
7.3. Переможці та призери Конкурсу нагороджуються дипломами відповідних ступенів та цінними подарунками.
7.4. Учасники відзначаються дипломами учасників.
7.5. Результати проведення Конкурсу затверджуються наказом департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
VІІІ. Фінансові умови Конкурсу


8.1. Витрати на організацію та проведення Конкурсу здійснюються за рахунок коштів, не заборонених чинним законодавством України.




Квітень 2018
Положення гри " Козацькими стежками " 8 клас

2. Умови  проведення  учнівського конкурсу малюнка
«Нетлінні обереги рідного краю»
1. Загальні положення.
Мета і завдання проведення Конкурсу.
Конкурс проводиться з метою залучення учнів до збереження культурних традицій і звичаїв рідного народу, виховання активної громадянської позиції, бережливого ставлення до довкілля та сприяння розвитку творчих можливостей школярів засобами образотворчого мистецтва.
Завдання конкурсу:
-       поглибити знання учнів про історію та культурні традиції рідного краю;
-       сприяти розвитку художньо-естетичних смаків та творчого потенціалу учнівської молоді;
-       формувати почуття любові до Батьківщини, рідного краю, національної
свідомості школярів засобами образотворчого мистецтва.
2. Організація Конкурсу.
2.1.   Організація і проведення Конкурсу здійснюється КУ «Солонянський районний методичний кабінет» ( далі - РМК).
2.2.   Для організації і проведення Конкурсу створюється організаційний комітет і журі, склад якого затверджується директором РМК.
3. Учасники Конкурсу.
3.1. До участі в Конкурсі запрошуються учні 8-11 класів загальноосвітніх шкіл району.
3.2. Виконана робота має бути виконана одним учасником Конкурсу.      
4. Умови проведення Конкурсу.
4.1. Задум творчої роботи має відповідати темі Конкурсу і відтворювати історичне минуле, народні традиції, славне сучасне рідного краю, може виконуватись гуашшю, масляними, акварельними фарбами, олівцями.
4.2.   Робота виконується на цупкому папері розміром АЗ, на звороті мають бути дані про автора (прізвище та ім’я, клас, назва навчального закладу).
4.3.   У супровідних документах конкурсної роботи вказується прізвище, ім’я, ім’я по батькові, рік народження учасника Конкурсу, повна назва навчального закладу, клас, повна поштова домашня адреса, адреса навчального закладу контактний телефон автора, керівника проекту.
4.4.   Подані на Конкурс матеріали не рецензуються і не повертаються.
4.5. Організатори заходу залишають за собою право на використання конкурсних матеріалів для висвітлення в ЗМІ, місцевих виставках.



  

Комментариев нет:

Отправить комментарий