среда, 10 октября 2018 г.

День психологічного здоров'я

День психологічного здоров'я
    Відповідно до наказу МОН України від 08.08.2017 № 1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року», програми розвитку психологічної служби системи освіти міста на період до 2020 року, листа МОН від 07.08.2018 № 1/9-487 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.», на виконання рекомендацій Дніпропетровського обласного НМЦ практичної психології та соціальної роботи,  плану роботи відділу освіти та міського методичного кабінету на 2018-2019 навчальний рік, з метою поліпшення стану психологічного здоров'я  у навчально - виховному комплексі пройшов День психологічного здоров'я

Проведення єдиної класної години  «Толерантність – основа дружніх стосунків» 5 , класний керівник Пінчук Г.Д.







Дякуємо класному керівникові 5 класу Г.Д. Пінчук за високий рівень організації роботи по поліпшенню
 психологічного стану учнів.

Задоволені організованим для них Днем психологічного здоров'я класним керівником Лучковою А.С. залишилися 
учні 7 класу



















Комментариев нет:

Отправить комментарий